Seeeg

träningen idag gick lite segt.
kände mig lite nere och så men vet inte varför ? var kanske bara lilte trött :)
sen när jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen sen serverades de pizza här hemma !
var lite trevligt så där en onsdag kväll :)
sen måste jag nog börja packa för jag flyger ju iväg i mon !
och för er som tänker men vart ska hon nu då ? :O
jo jag ska till kalix som ligger strax utanför haparanda vid gränsen till finland, min farmor och farfar bor där så jag och pappa åker dit och stannar där över helgen :)
vilket ska bli ganska skönt, liksom bara slappna av för ett tag !
så jag kommer hem på söndag men de finns nog dator där så ska väl kanske försöka uppdatera :)
min egna dator åker med också men jag har ju inget trådlöst internet tyvärr :(
men de löser sig !
jag skriver mer i mon innan jag åker hööörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0